Sold Out! Skuteczna sprzedaż w hotelarstwie
ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ!

Miejsce i data

3 marca 2017

Hotel Regency Warszawa
Belwederska 23,
00-001 Warszawa

 

Aktualności

03.01.2017
Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.

+ czytaj więcej


23.01.2017
Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany. Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej



 

Robert Kozielski
Dr hab. Robert Kozielski pracuje jako wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu.
Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.
W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej autor pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.

Grażyna Białopiotrowicz
trener biznesu, trener rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie budowania marki osobistej i kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Autorka książki Psychologia sprzedaży nieruchomości. Autorka i realizatorka programów biznesowych z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży, strategii wpływu społecznego oraz stresu zawodowego. Prowadzi treningi dla menedżerów, kadry kierowniczej oraz pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta. Osobisty doradca osób publicznych w zakresie rozwoju własnego, budowania marki osobistej, komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta.
Współpracuje, jako wykładowca, z Katedrą Inwestycji i Nieruchomości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.


Wojciech Słowik
Od 13 lat związany z branżą hotelarską. Pasjonat innowacyjnych rozwiązań w sektorze IT skierowanych do branży HoReCa. Twórca projektu SynergyMMS w Polsce i Działu Aplikacji Hotelowych w Aksel Sp. Z o.o.., wyłącznego dystrybutora SynergyMMS na Europę, którego jest Dyrektorem. Szef SynergyMMS na Europę zachodnią, środkową i wschodnią oraz Rosję. Odpowiedzialny za nowe projekty hotelowe w Aksel SP z o.o. oraz zarządzanie Działem Aplikacji Hotelowych. Przez wiele lat związany z firmami na polskim rynku hotelarskim oraz marketingowym, głównie w zakresie koordynacji i realizacji wdrożeń, sprzedaży i marketingu. Od prawie czterech lat z sukcesem realizuje nowe projekty na rynkach zagranicznych oraz w Polsce. Doradca Zarządu Aksel Sp. Z o.o. w zakresie nowych technologii na rynku hotelarskim oraz marketingowym. Jako właściciel
Hospitality Projects Consulting świadczy usługi konsultingowe w zakresie doradztwa i optymalizacji procesów biznesowych w obiektach hotelowych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Dzięki doświadczeniu technologicznemu i wiedzy z zakresu systemów niskoprądowych, przeprowadził wiele integracji pomiędzy różnymi systemami z obszaru informatyki oraz automatyki budynkowej. Pasjonat sportów ekstremalnych oraz współwłaściciel sklepu sportowego Xtreme Shop.
 

Monika Nagler

Od 2007 roku stały współpracownik IRH. Realizuje hotelarskie projekty doradcze i inwestycyjne, wspiera działalność operacyjną. Opracowała ponad 50 biznes planów, strategii marketingowych i sprzedaży oraz autorskich Hotelowych Ksiąg Standardów i Procedur.  Jako Z-ca Dyrektora Hotelu Ibis w Poznaniu z Grupy ACCOR zaktywizowała sprzedaż obiektu, współtworzyła ISO i nowatorskie projekty HR. Kompleksowo wprowadziła na polski rynek hotel zagranicznej sieci Domina. Autorka kilkunastu artykułów o tematyce hotelarskiej. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz podyplomowe Strategie Sprzedaży WSB. Obecnie Dyrektor Hotelu Edison w Przeźmierowie.
 

Mateusz Zieliński
New Business Director w Profitroom. Wiedzę z zakresu hotelarstwa zdobywał w USA, a następnie w wielu polskich hotelach i na Stadionie Narodowym w Warszawie realizujac założenia sprzedażowe budżetu w zakresie segmentu MICE. Specjalizuje się w uruchamianiu inwestycji i nowych technologiach wspierających sprzedaż i marketing w branży hospitality.  Do najbardziej spektakularnych otwarć w których uczestniczył można zaliczyć uruchomienie pierwszego w Polsce hotelu, dużej hiszpańskiej sieci NH Hotels w Poznaniu. Piastował również stanowisko City Venue Managera podczas UEFA EURO 2012, będąc odpowiedzialnym za hotelowe pobyty drużyn w Polsce Zachodniej.
 

Artur Trukawiński

Absolwent Wydziału Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i turystycznej. Praktykę zawodową zdobywał pracując w Polsce i na świecie na różnych stanowiskach operacyjnych i zarządczych dla międzynarodowych sieci hotelarskich m.in. InterContinental Hotels Group, Accor/Orbis, Starwood, jak również dla międzynarodowych kompanii żeglugowych: Princess Cruises, Costa Crociere, Cunard Line i Disney Cruise Line.  Został nominowany przez sieć InterContinental Hotels Group do nagrody "General Manager of the Year Award " jako jedna z czterech osób na region: Europa, Bliski Wschód & Afryka. W swoim dorobku ma liczne nagrody, wyróżnienia i nominacje krajowe i międzynarodowe. Finalista konkursu - "Hotelarz Roku". - Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego 2015;  Nominowany w konkursie "Osobowość Roku MICE Poland 2013". Zdobywca nagrody branży eventowej - "MP Power Award 2015". Od 2014 związany z Grupą Arche jako Cluster General Manager odpowiedzialny za zarządzanie Hotelem Tobaco w Łodzi i Zamkiem Biskupim w Janowie Podlaskim. Założyciel i właściciel - firmy doradztwa hotelowego i consultingu dla obiektów hotelowych, firm szkoleniowych i pracowni architektonicznych.
 

 Joanna Kulesza
Absolwentka Finansów i Bankowości w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie sprzedażowe zdobywała zarówno w branży turystycznej, jak i hotelarskiej. Pełniła funkcję Kierownika Handlowo-Operacyjnego w jednym z hoteli OST Gromada. Następnie dołączyła do zespołu IBB Andersia Hotel, gdzie od 2008r. zajmuje się polityka cenową piastując stanowisko Revenue Managera, a od 2014 roku łączy je ze stanowiskiem Front Office Managera.

Sylwia Gilarska
Posiada 14-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej w uznanych sieciach, w tym 10 lat jako manager w dziale sprzedaży i marketingu w centrali spółki zarządzającej siecią Qubus Hotel w Polsce. Odpowiadała za integrację działań w obszarze marketingu, sprzedaży bezpośredniej i internetowej oraz obsługi Gości w Centralnej Rezerwacji. Dyplomowany coach i trener FRIS®, akredytowany konsultant narzędzia rozwojowego Extended Disc®, asesor AC/DC w projekcie „Kuźnia Kompetencji” na UE we Wrocławiu. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Absolwentka filologii angielskiej oraz Studium Dziennikarstwa i Zarządzania Informacją na Uniwersytecie Wrocławskim. Od marca 2016 roku realizuje projekty szkoleniowo-doradcze z obszaru zarządzania zespołem, obsługi Gości oraz sprzedaży. Specjalizuje się w projektach związanych z budowaniem procesów i standardów, które mają bezpośredni wpływ na budowanie pozytywnych doświadczeń Gości.

Teresa Wasilewska
Socjolog, absolwentka Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. Od września br. prowadzi w ramach Instytutu Rynku Hotelarskiego biuro aktywnej Sprzedaży MICE dla  rekomendowanych hoteli. W ciągu ostatnich 6 lat (2010 – 2016) zarządzała sprzedażą na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w podwarszawskim hotelu Lamberton***.  Poprzednio przez 10 lat była Kierownikiem Sprzedaży i Marketingu w hotelu Felix*** w Warszawie. Organizacją i sprzedażą szkoleń i konferencji zajmowała się już zanim rozpoczęła swoją przygodę z hotelarstwem. W latach 1994 – 1999 współpracowała przy tworzeniu szkoleń modułowych w ramach systemu kształcenia ustawicznego dla kadr pomocy społecznej w Polsce jako Specjalista ds. Szkoleń w Instytucie Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie.

Adam Czekaj
Od 2008 roku Dyrektor Sprzedaży, Europa Centralna i Wschodnia w firmie TravelClick, Inc. Firma TravelClick jest obecna w 140 krajach, gdzie dla ponad 30,000 hoteli świadczy usługi konsultingowe w branży hotelarskiej, wspomagając sprzedaż, dystrybucję, marketing elektroniczny, e-commerce oraz revenue management, dostarczając najwyżej jakości dane rynkowe. Z hotelarstwem i turystyką związany od 1992 roku, rozpoczynając karierę w Delta Air Lines, Inc. w Warszawie, a następnie w Nowym Jorku. W 2001 roku pracował przy wprowadzaniu hotelu Hyatt Regency na rynek, a następnie przy otwarciu Hotelu Rialto. W latach 2005 – 2008 pracował dla Hoteli Warszawskich „Syrena” jako Korporacyjny Dyrektor Sprzedaży i Marketingu i miał przyjemność przygotowywać i realizować plan wprowadzenia oraz rebrandingu hotelu Polonia Palace w Warszawie.

 

Zbigniew Bugaj
W Instytucie Rynku Hotelarskiego odpowiedzialny za współtworzenie koncepcji produktowych i turystycznych. Zajmuje się analizami polskiego rynku hotelarskiego. Współpracuje z inwestorami na terenie całego kraju. Na zlecenie POT kierował projektem stworzenia metodologii badania rynku MICE w Polsce. Z wykształcenia prawnik i orientalista łączy pasję podróżniczą z rozwijaniem doświadczeń zawodowych, organizując w ramach IRH od 2007 roku wyjazdy studyjne i misje gospodarcze dla polskich inwestorów hotelowych oraz właścicieli hoteli na targi inwestycji hotelarskich w Europie i na świecie (m.in. Barcelona, Mediolan, Paryż, Rimini, Haga, Stuttgart, Tokio, Bangkok, Szanghaj, Hongkong, Kanton). Zwiedził ponad 50 krajów i kilkaset hoteli na całym świecie.

Marek Bielecki
Dyrektor handlowy w firmie Agraf. Absolwent Politechniki Łódzkiej. Odpowiedzialny za wprowadzanie do sprzedaży nowych technologii dla edukacji i biznesu. Już w 2002 roku wprowadzał pierwsze tablice interaktywne do Polski. Zafascynowany efektywnością monitorów interaktywnych oraz możliwościami pilotów do odpowiedzi z zaangażowaniem propaguje ich wykorzystanie.
 

Sponsorzy



Partnerzy