Sold Out! Skuteczna sprzedaż w hotelarstwie
ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ!

Miejsce i data

3 marca 2017

Hotel Regency Warszawa
Belwederska 23,
00-001 Warszawa

 

Aktualności

03.01.2017
Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.

+ czytaj więcej


23.01.2017
Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany. Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej




3 marca 2017 (piątek), Hotel Regent Warsaw, ul. Belwederska 23
Program konferencji
8.30–9.30      Rejestracja uczestników. Poranna kawa
 
9.30                 Rozpoczęcie konferencji. Powitanie uczestników
 
9.30–10.00    Najnowocześniejsze metody maksymalizacji przychodów w hotelarstwie
                           Adam Czekaj, Travelclick

Definiowanie i analiza konkurencji.
Nowoczesne metody pozyskiwania danych rynkowych.
Dostępne raporty do analizy rynku i konkurencji.
 
10.00-10.45    Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
                           Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
 
Jeśli prawdą jest, że w ciągu zaledwie 60 min tylko jedna porządnie zinformatyzowana firma tworzy 167 razy więcej danych niż posiada cała Biblioteka Kongresu USA, a w ciągu ostatnich lat czas tworzenia nowych produktów skrócił się prawie o połowę z 42 do 24 miesięcy, to może to oznaczać, że czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35%  zakupów ma charakter zaplanowany.
Jeśli prawdą jest, że w ostatnich dwóch latach powstało 90% danych, które zostały wytworzone w całej historii naszej planety a firma, która powstała 5 lata temu dzisiaj warta jest ponad 40 miliardów dolarów to pojawia się pytanie o to, czy tradycyjne reguły biznesu wciąż są obowiązujące?
Podczas konferencji spróbujemy odpowiedzieć więc na pytanie: jakie są współcześnie obowiązujące źródła sukcesu, które pozwoliły osiągnąć sukces małych i większym nieco firmom w ostatnich 20 latach.

 
10.45–10.55    Housekeeping i obsługa techniczna – jak sprawić, by miały wpływ na sprzedaż?
                     Wojciech Słowik, Aksel

Czy zdarza się, że gość hotelowy nie wraca do tego samego hotelu z powodu kiepskiej obsługi housekeepingu albo złego stanu technicznego pokoju lub zaplecza konferencyjnego? To pytanie retoryczne! A więc jak zapobiec takim sytuacjom i zminimalizować ryzyko ich powstawania?
10.55–11.55    Aktywna sprzedaż jako jedna z podstawowych metod pozyskiwania klientów.
                           Panel dyskusyjny z udziałem sprzedawców – inspiracja dla właścicieli i zarządzających hotelami

                           Monika Nagler, Hotel  Edison
                           Michał Kozak, Hotel Mazurkas

                           Teresa Wasilewska, Instytut Rynku Hotelarskiego
                           Artur Trukawiński, Zamek Biskupi



Coraz więcej hoteli, coraz więcej możliwości, coraz trudniej wybrać. Duży wybór hoteli obecnie stawia Klienta przed poważnym dylematem. Dlatego potrzebny  jest ktoś, kto najpierw rozpozna potrzeby Klienta a potem wskaże mu najlepsze rozwiązanie. Czym jest sprzedaż aktywna?  Czy w natłoku informacji wystarczy do sprzedaży strona internetowa, booking engine na stronie hotelu, fb, portale rezerwacyjne? H2H - human - to – human: czyli o osobowym znaczeniu sprzedaży, tworzeniu baz wiedzy o klientach, budowaniu relacji bo "z osobistych relacji trudniej się wycofać".
 
11.55-12.55    Przerwa na kawę oraz rozmowy kuluarowe
 
12.25–12.50    Budowanie i utrzymanie relacji z klientami, a dział obsługi bieżącej
                     Michał Kozak, Dyrektor Generalny Hotelu Mazurkas
 
Jak planować działania i zarządzać czasem, aby spełniać oczekiwania naszych obecnych klientów i jednocześnie pozyskiwać nowych.
 
12.50–13.00    Guest Connect, czyli jak lepiej komunikować się z Gośćmi
                     Mateusz Zieliński, Profitroom

Personalizacja komunikacji z Gościem hotelu na każdym etapie jego podróży jest już możliwa. Dowiedz się jak zbierać wartościowe dane o klientach, segmentować grupy odbiorców, zautomatyzować komunikację marketingową i osiągnąć sukces sprzedażowy.
 
13.00–13.30    Sprzedaż w elektronicznych kanałach dystrybucji. Zarządzanie Ceną.
                            Joanna Kulesza, IBB Andersia Hotel

Jak zwiększyć efektywności sprzedaży ofert online, która przekłada się na wzrost obłożenia, a tym samym przychodów i wskaźnika revPAR w hotelu.
 
13.30–13.40    Wyposażenie nowoczesnej sali konferencyjnej
                           Marek Bielecki, Agraf

W nowoczesnym hotelu nie może zabraknąć nowoczesnego wyposażenia Sali konferencyjnej. Ekran i projektor to już przeszłość. Teraz standardem są monitory najczęściej interaktywne i wielofunkcyjne. Obecnie najnowszym rozwiązaniem na Rynku cieszącym się coraz większym uznaniem są monitory w rozmiarach od 70” z wbudowanym systemem do wideokonferencji, z funkcjami interaktywnymi i jakością 4K. Coraz bardziej popularnym wyposażeniem sal konferencyjnych  są również piloty do udzielania odpowiedzi.
 
13.40 – 14:10   Niedoceniona rola recepcji w sprzedaży usług hotelowych.
                             Recepcjonista jako aktywny sprzedawca

                             Joanna Kulesza, IBB Andersia Hotel
 
Jak sprawić, aby pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem byli skutecznymi sprzedawcami, efektywnie komunikowali się z Gośćmi hotelowymi oraz pracowali na zwiększenie zysków Hotelu. Upselling w kontakcie telefonicznym, w kontakcie bezpośrednim. Cross-selling usług hotelowych.
 
14.10 – 14.50   Przerwa na lunch
                          

14.50–15.35    Rola współczesnego lidera w sprzedaży
                            Grażyna Białopiotrowicz, trener biznesu

Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca jednemu z elementów, który okazuje się być kluczowy, bo decyduje o tym, czy klient w ogóle zainteresuje się hotelem, czy pozytywnie oceni pobyt i czy w ogóle będzie chciał powrócić. Tym istotnym elementem są emocje. Jak wpływać na emocje klienta? W jaki sposób budować pozytywne i stabilne relacje z klientem? Co wywołuje emocje pozytywne, a co je blokuje, ustępując miejsca emocjom negatywnym? Czym jest marka osobista menedżera i jak wpływa na skuteczność Zespołu?  W jaki sposób wykorzystać psychologię ról w kierowaniu Zespołem sprzedaży? Co nowego o motywacji mówią odkrycia psychologii?
 
15.35-16.05    (Z)buduj efektywny zespół sprzedażowy!
                           Wykorzystanie naturalnych Stylów Myślenie i Działania w praktyce.

                           Sylwia Gilarska, trener FRIS, coach, trener biznesu

Efektywny zespół sprzedażowy, który realizuje założone cele, to marzenie chyba każdego kierownika sprzedaży. Z jakich narzędzi korzystać, aby usprawnić sobie proces (z)budowania zespołu handlowców? Jak przełożyć wiedzę, którą dają nam te narzędzia na praktykę? I co ma wiedza na temat naturalnych Stylów Myślenia i Działania do zespołu sprzedażowego?
I wreszcie jak sprawić, aby efektywność stała się nawykiem w zespole sprzedażowym?

 
16.05-16.35    Jak być cool i sexy. Jak zmienia się rynek, czego chcą od nas goście i jak ich zapewnić,
                          że umiemy te oczekiwania spełnić

                          Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego
 
Co to znaczy, że hotel ma „to coś”? Jak zmieniać produkt, żeby nie oferować tylko „łóżka i śniadania”, ale wysoko marżowy „guest experience”. Co oddziałuje na różne grupy gości? Po czym rozpoznają, że dane miejsce jest dla nich i jak w przekazie sprzedażowym w tym przekonaniu ich utwierdzić. Jak powoli tworzyć seksapil hotelu.
 
16.35                Zakończenie konferencji

 

Sponsorzy



Partnerzy