3 marca 2017
Hotel Regency Warszawa
Belwederska 23,
00-001 Warszawa
03.01.2017
Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej
23.01.2017
Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany. Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej
3 marca 2017 (piątek), Hotel Regent Warsaw, ul. Belwederska 23
Program konferencji
8.30–9.30 Rejestracja uczestników. Poranna kawa
9.30 Rozpoczęcie konferencji. Powitanie uczestników
9.30–10.00 Najnowocześniejsze metody maksymalizacji przychodów w hotelarstwie
Adam Czekaj, Travelclick
Definiowanie i analiza konkurencji.
Nowoczesne metody pozyskiwania danych rynkowych.
Dostępne raporty do analizy rynku i konkurencji.
10.00-10.45 Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Jeśli prawdą jest, że w ciągu zaledwie 60 min tylko jedna porządnie zinformatyzowana firma tworzy 167 razy więcej danych niż posiada cała Biblioteka Kongresu USA, a w ciągu ostatnich lat czas tworzenia nowych produktów skrócił się prawie o połowę z 42 do 24 miesięcy, to może to oznaczać, że czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany.
Jeśli prawdą jest, że w ostatnich dwóch latach powstało 90% danych, które zostały wytworzone w całej historii naszej planety a firma, która powstała 5 lata temu dzisiaj warta jest ponad 40 miliardów dolarów to pojawia się pytanie o to, czy tradycyjne reguły biznesu wciąż są obowiązujące?
Podczas konferencji spróbujemy odpowiedzieć więc na pytanie: jakie są współcześnie obowiązujące źródła sukcesu, które pozwoliły osiągnąć sukces małych i większym nieco firmom w ostatnich 20 latach.
10.45–10.55 Housekeeping i obsługa techniczna – jak sprawić, by miały wpływ na sprzedaż?
Wojciech Słowik, Aksel
Czy zdarza się, że gość hotelowy nie wraca do tego samego hotelu z powodu kiepskiej obsługi housekeepingu albo złego stanu technicznego pokoju lub zaplecza konferencyjnego? To pytanie retoryczne! A więc jak zapobiec takim sytuacjom i zminimalizować ryzyko ich powstawania?
10.55–11.55 Aktywna sprzedaż jako jedna z podstawowych metod pozyskiwania klientów.
Panel dyskusyjny z udziałem sprzedawców – inspiracja dla właścicieli i zarządzających hotelami
Monika Nagler, Hotel Edison
Michał Kozak, Hotel Mazurkas
Teresa Wasilewska, Instytut Rynku Hotelarskiego
Artur Trukawiński, Zamek Biskupi
Coraz więcej hoteli, coraz więcej możliwości, coraz trudniej wybrać. Duży wybór hoteli obecnie stawia Klienta przed poważnym dylematem. Dlatego potrzebny jest ktoś, kto najpierw rozpozna potrzeby Klienta a potem wskaże mu najlepsze rozwiązanie. Czym jest sprzedaż aktywna? Czy w natłoku informacji wystarczy do sprzedaży strona internetowa, booking engine na stronie hotelu, fb, portale rezerwacyjne? H2H - human - to – human: czyli o osobowym znaczeniu sprzedaży, tworzeniu baz wiedzy o klientach, budowaniu relacji bo "z osobistych relacji trudniej się wycofać".
11.55-12.55 Przerwa na kawę oraz rozmowy kuluarowe
12.25–12.50 Budowanie i utrzymanie relacji z klientami, a dział obsługi bieżącej
Michał Kozak, Dyrektor Generalny Hotelu Mazurkas
Jak planować działania i zarządzać czasem, aby spełniać oczekiwania naszych obecnych klientów i jednocześnie pozyskiwać nowych.
12.50–13.00 Guest Connect, czyli jak lepiej komunikować się z Gośćmi
Mateusz Zieliński, Profitroom
Personalizacja komunikacji z Gościem hotelu na każdym etapie jego podróży jest już możliwa. Dowiedz się jak zbierać wartościowe dane o klientach, segmentować grupy odbiorców, zautomatyzować komunikację marketingową i osiągnąć sukces sprzedażowy.
13.00–13.30 Sprzedaż w elektronicznych kanałach dystrybucji. Zarządzanie Ceną.
Joanna Kulesza, IBB Andersia Hotel
Jak zwiększyć efektywności sprzedaży ofert online, która przekłada się na wzrost obłożenia, a tym samym przychodów i wskaźnika revPAR w hotelu.
13.30–13.40 Wyposażenie nowoczesnej sali konferencyjnej
Marek Bielecki, Agraf
W nowoczesnym hotelu nie może zabraknąć nowoczesnego wyposażenia Sali konferencyjnej. Ekran i projektor to już przeszłość. Teraz standardem są monitory najczęściej interaktywne i wielofunkcyjne. Obecnie najnowszym rozwiązaniem na Rynku cieszącym się coraz większym uznaniem są monitory w rozmiarach od 70” z wbudowanym systemem do wideokonferencji, z funkcjami interaktywnymi i jakością 4K. Coraz bardziej popularnym wyposażeniem sal konferencyjnych są również piloty do udzielania odpowiedzi.
13.40 – 14:10 Niedoceniona rola recepcji w sprzedaży usług hotelowych.
Recepcjonista jako aktywny sprzedawca
Joanna Kulesza, IBB Andersia Hotel
Jak sprawić, aby pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem byli skutecznymi sprzedawcami, efektywnie komunikowali się z Gośćmi hotelowymi oraz pracowali na zwiększenie zysków Hotelu. Upselling w kontakcie telefonicznym, w kontakcie bezpośrednim. Cross-selling usług hotelowych.
14.10 – 14.50 Przerwa na lunch
14.50–15.35 Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Grażyna Białopiotrowicz, trener biznesu
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca jednemu z elementów, który okazuje się być kluczowy, bo decyduje o tym, czy klient w ogóle zainteresuje się hotelem, czy pozytywnie oceni pobyt i czy w ogóle będzie chciał powrócić. Tym istotnym elementem są emocje. Jak wpływać na emocje klienta? W jaki sposób budować pozytywne i stabilne relacje z klientem? Co wywołuje emocje pozytywne, a co je blokuje, ustępując miejsca emocjom negatywnym? Czym jest marka osobista menedżera i jak wpływa na skuteczność Zespołu? W jaki sposób wykorzystać psychologię ról w kierowaniu Zespołem sprzedaży? Co nowego o motywacji mówią odkrycia psychologii?
15.35-16.05 (Z)buduj efektywny zespół sprzedażowy!
Wykorzystanie naturalnych Stylów Myślenie i Działania w praktyce.
Sylwia Gilarska, trener FRIS, coach, trener biznesu
Efektywny zespół sprzedażowy, który realizuje założone cele, to marzenie chyba każdego kierownika sprzedaży. Z jakich narzędzi korzystać, aby usprawnić sobie proces (z)budowania zespołu handlowców? Jak przełożyć wiedzę, którą dają nam te narzędzia na praktykę? I co ma wiedza na temat naturalnych Stylów Myślenia i Działania do zespołu sprzedażowego?
I wreszcie jak sprawić, aby efektywność stała się nawykiem w zespole sprzedażowym?
16.05-16.35 Jak być cool i sexy. Jak zmienia się rynek, czego chcą od nas goście i jak ich zapewnić,
że umiemy te oczekiwania spełnić
Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego
Co to znaczy, że hotel ma „to coś”? Jak zmieniać produkt, żeby nie oferować tylko „łóżka i śniadania”, ale wysoko marżowy „guest experience”. Co oddziałuje na różne grupy gości? Po czym rozpoznają, że dane miejsce jest dla nich i jak w przekazie sprzedażowym w tym przekonaniu ich utwierdzić. Jak powoli tworzyć seksapil hotelu.
16.35 Zakończenie konferencji