Sold Out! Skuteczna sprzedaż w hotelarstwie
ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ!

Miejsce i data

3 marca 2017

Hotel Regency Warszawa
Belwederska 23,
00-001 Warszawa

 

Aktualności

03.01.2017
Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.

+ czytaj więcej


23.01.2017
Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany. Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej





Biuro organizatora

Szczegółowych informacji udzielają i zgłoszenia przyjmują:
Ela Maleszewska, tel. 607 835 591, e-mail:
ela.maleszewska@irh.pl
Roman Frej, tel. 531 096 674, e-mail: roman.frej@irh.pl
Ewa Behrendt, tel. 537 137 437, e-mail: ewa.behrendt@irh.pl

Sponsorzy



Partnerzy