3 marca 2017
Hotel Regency Warszawa
Belwederska 23,
00-001 Warszawa
03.01.2017
Rola współczesnego lidera w sprzedaży
Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej
23.01.2017
Źródła sukcesu organizacji w nowych czasach
Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki
Czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów. Jak pokazują badania, 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35% zakupów ma charakter zaplanowany. Psychologia sprzedaży wiele uwagi poświęca emocjom. Jak wpływać na emocje klienta.
+ czytaj więcej
Formularz rejestracji
Formularz rejestracyjny jest nieaktywny.
Rejestracja zakończyła się dnia
2017-03-02
o godzinie
23:59